søndag den 2. oktober 2011

Min lile pige ...

... er blevet stor!

Imorgen starter Astrid i børnehave. Hun skal starte i Birkely, en lille børnehave her i Vallensbæk.
Vi glæder os. Astrid glæder sig. Jeg glæder mig. Og samtidig er jeg spændt, og nervøs, og bekymret og og og ...
Vi var nede og besøge børnehaven for to uger siden, og da virkede hun sgu så lille, da hun stod dér og gemte sig bagved mine ben. Hun blød dog op, og var næsten ikke til at få med hjem igen. Heldigvis!

I fredags sagde vi farvel til Gitte, Astrids dagplejemor. Det var med meget blandet følelser, vi sagde farvel. Astrid har været glad for hende, rigtig glad - og det var det vigtigste. Hun er klar nu til at komme videre, videre til nye og større udfordringer.

Astrid havde selv valgt gaven til Gitte. En stor, flot pink regnskovsblomst, en kæmpe æske chokolade og en masse gaver helt fra hende selv - armbånd, tegninger, malerier og en kuvert fyldt med klippeklistre :)

Imorgen tidlig cykler vi afsted, og det bliver helt sikkert med maven fuld af sommerfugle. Astrid er sej, og det bliver jeg også nødt til at være!

1 kommentar:

  1. Kan så meget godt sætte mig ind i hvordan du har det, håber hun og selvfølgelig også dig, får en pragtfuld dag!

    SvarSlet