tirsdag den 4. oktober 2011

Børnehavebarn

De sidste to dage er bare gået SÅ godt.
Astrid er børnehavebarn! Og jeg er SÅ stolt, min lille, store pige!!

Første dag holdt hun sig lidt tæt på mig, men insisterede da på at vi også skulle blive til frokost, så det gjorde vi da selvfølgelig.
Kort efter frokosten var hun klar til at komme hjem, og efter vi er kommet i tøjet, forlader vi børnehaven med et brag. Astrid falder selvfølgelig i tæppet, og glider hen af hele gulvet. Typisk!
Da vi spiste aftensmad igår aftes, sagde Astrid "Var det ikke bare uheldigt, at jeg lige skulle falde i tæppet på vej hjem fra miiiiin børnehave?" Og det må jeg jo sige, at det var det. En rigtig god, første dag endte i tårer.

Idag ænsede hun mig slet ikke. Hun legede og tullede rundt, syngende og dansende, så jeg gik mig en lang tur imens. Det gik bare så godt, at være der alene. Godt nok græd hun da jeg gik, men det gik hurtigt over. Hun var meget stolt, da jeg kom tilbage, at hun havde været der helt alene og dækket borde til frokost til hele stuen.

Da vi cyklede hjem, sagde hun "Mor, jeg ælsker bare miiiin børnehave", så Astrid er vist blevet et rigtig børnehavebarn allerede! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar