lørdag den 23. juli 2011

Blog award!

Jeg har modtaget en blog award fra Julie.
Tænk engang! Jeg er sgu helt glad. Tak for det, Julie :-)


Reglerne er:

1. Man skal linke til den man har fået awarden af.

2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 læsere.

3. Man skal svare på 5 spørgsmål:


1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Tjaaa. Jeg blev ved med at falde over blogverdenen i min evige søgen efter kreavtive indput, og tilsidst blev jeg fanget af det. Og ja, jeg ville gerne være en del af det.
Og en dag, bliver det nok sjovt at kigge tilbage.

2. Hvilke blogs følger du?
Kreablogs mest. Men jeg følger også en del andre blogs, som egentlig ikke handler om noget specielt, men fordi at de fanger mig - skrivestilen, billederne ... 

3. Favoritfarver?
Lilla, lilla og lilla.

4. Favoritfilm?
Uhh, den var svær! Jeg må i tænkeboks!! Det skal ihvertfald være noget krimi/drama-noget. Ikke for pusse-nusset. Men hellere ikke gysere, hvis jeg alene. Jeg skriger bare alt for højt! 

5. Hvilke lande vil du besøge og hvorfor?
Uhh, den var endnu sværere. Vi har aldrig rejst meget i min familie, men alligevel haft nogle helt fantastiske ferier, dog bare mest i det danske land.
Dog vil jeg rigtig gerne, når min datter bliver lidt større, længere ud i den store verden.

Jeg skal jo give awarden videre til 5 andre, og det må blive ...

1. Little Wilma - fordi Kristina er helt fantastisk!

2. Mamma-krea - en blog fyldt med skønne billeder, krea og ikke mindst fine ugler.

3. kawaii til dit barn - inspiration til børnværelser

4. Marianne Helstrup -  underholdende kreativt. Tjek lige hende cykel!! Super godt lavet.

5. Øhm. Bumbummelum. Jeg tror at jeg må vende tilbage senere med en 5. Det er jo svært, når det skal være til en blogger med under 100 læsere, og som helst ikke har modtaget en award endnu.

2 kommentarer: